اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز

مجموعه آموزشی ، جامع ، افزایش حافظه و تندخوانی که به صورت جامع برای شما تولید شده اند

اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز

مجموعه آموزشی ، جامع ، افزایش حافظه و تندخوانی که به صورت جامع برای شما تولید شده اند

سلام خوش آمدید

💠 مراحل حفظ قرآن برای خردسالان

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

همراه هستیم با شما از وبسایت اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز موضوع این قسمت ؛ 💠 مراحل حفظ قرآن  برای خردسالان

.

.

💠 مراحل حفظ قرآن  برای خردسالان

1. گوش دادن به تلاوت آیه با نرم افزار یا توسط مربی
2. تبدیل آیات بلند به جملات کوتاه و قابل حفظ توسط مربی یا والدین
3. پیوند جملات هرآیه با کمک مربی یا والدین
4. پیوند آیه حفظ شده به آیه های قبلی توسط مربی یا والدین
5. تکمیل و تحکیم حفظ توسط مربی یا والدین
6. تکرار محفوظات جدید تا حداقل 10 روز با همراهی مربی یا والدین
7. تکرار محفوظات گذشته در بازه زمانی 3 تا 10 روز با همراهی مربی یا والدین

.

.

#انگیزشی

💠 متن

تسلیم نخواهم شد !
زندگی می‌کنم...
برای رویاها و اهدافی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
من فرصتی برای بودن دارم،
پس ساکت نمی‌نشینم....!!
می‌گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی‌ها و کاستی‌ها، شاهکار زندگی خود هستم؛
کافی است لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه‌های آینده زندگی کنم ...!!!
چون رویاهایم آنجاست
و من فقط؛ یک بار فرصت زندگی کردن را دارم ...

.

.

منبع ، کانال ایتا : https://eitaa.com/hefzequrankarim

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ستجوهای مربوط به اموزش افزایش حافظه ، راه های تقویت حافظه برای درس خواندن ، برای تقویت حافظه چه بخوریم ، خوراکی تقویت حافظه ؛ کانال تقویت حافظه ، غذاهای تقویت حافظه برای امتحانات ، برای تقویت حافظه چه دارویی بخوریم ، بهترین راه تقویت حافظه ، تقویت حافظه در طب سنتی

آخرین نظرات