اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز

مجموعه آموزشی ، جامع ، افزایش حافظه و تندخوانی که به صورت جامع برای شما تولید شده اند

اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز

مجموعه آموزشی ، جامع ، افزایش حافظه و تندخوانی که به صورت جامع برای شما تولید شده اند

سلام خوش آمدید

اشتباهات بزرگ حافظه

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ق.ظ

همراه هستیم با شما از وبسایت اموزش افزایش ، حافظه ، تندخوانی و تمرکز موضوع این قسمت ؛ اشتباهات بزرگ حافظه

📛 قاتل های حافظه :

 تا به حال در مورد مواردی که به تقویت حافظه کمک می کنند صحبت زیادی کردیم اما این بار می خواستیم در مورد عادت های مضر و از بین برنده حافظه صحبت کنیم ، تا اگر دچار آن ها هستید کم کم حذف کنید و یا به حداقل برسانید تا در طولانی مدت دچار مشکلات و اختلالات حافظه نشوید.

.

.

 

1-  نخوردن صبحانه: افرادی که صبحانه نمی خورند سطح قند خونشان پایین می آید. این امر باعث کاهش تامین موادغذایی برای مغز شده و در نتیجه دلیل افت فعالیت مغزی می شود.

.

.

 

2- پرخوری: این امر باعث فشار بر روی شریان های مغزی شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می شود.

.

.

 

3- سیگار کشیدن: این امر باعث کوچک شدن مغزی در نتیجه منجر به آلزایمر می شود.

4- مصرف زیاد قند و شکر: استفاده زیاد قند و شکر جذب پروتئین و موادغذایی را متوقف می کند و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی است.

5- آلودگی هوا: مغز بزرگترین مصرف کننده اکسیژن در بدن ما است. دمیدن هوای آلوده باعث کاهش اکسیژن به مغز، موجب کاهش کارآیی مغز می شود.

.

.

 

6- کم خوابی: خواب به مغزمان اجازه استراحت می دهد؛ محرومیت طولانی مدت از خواب به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد.

.

.

 

7- پوشاندن سر به هنگام خواب: خوابیدن با سر پوشیده باعث افزایش غلظت دی اکسید کربن و کاهش تجمع اکسیژن می شود که ممکن است منجر به اثرات مخرب مغزی شود.

.

.

 

8- کار کشیدن از مغزتان در هنگام بیماری: کار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممکن است منجر به کاهش کارآئی مغز و در نتیجه صدمه به مغز می شود.

.

.

 

9- کمبود فکرهای سازنده در مورد آینده: تفکر بهترین راه برای تمرین دادن به مغز ما است، افکار منفی مغزی ممکن است باعث کوچک شدن مغز شود.

.

.

 

10- کم حرفی یا سکوت دایمی: صحبت کردن از روی مطالعه (و نه پرحرفی های بیهوده)، انتقال خرد و دانش و آگاهی به دیگران باعث افزایش کارایی مغز میشود. مکالمات انتزاعی باعث بهره وری مغز خواهد شد.

.

.

 

11-  مصرف الکل: الکل عامل اصلی در نابودی سلول های مغزی است.

@memory1

 

.
 
🎁همینطور که دارید این مطلب رو می خونین برای شما یک پیشنهاد رایگان ویژه و طلایی در زمینه افزایش حافظه که می توانید به صورت رایگان این بسته را دانلود کنین 🌐

.

 

نظرات (۱)

  • طراحی سایت تهران
  • سلام عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ستجوهای مربوط به اموزش افزایش حافظه ، راه های تقویت حافظه برای درس خواندن ، برای تقویت حافظه چه بخوریم ، خوراکی تقویت حافظه ؛ کانال تقویت حافظه ، غذاهای تقویت حافظه برای امتحانات ، برای تقویت حافظه چه دارویی بخوریم ، بهترین راه تقویت حافظه ، تقویت حافظه در طب سنتی

    آخرین نظرات